Ekonomi

Derby, berberlere özel çalışmalarını ‘Derby Professional’da sergiledi

Türkiye’de üretilen tek tıraş bıçağı markası Derby, berberlerin yüksek hacimli ihtiyaçlarını dikkate alarak profesyoneller için yeni bir kategori hazırladı. “Derby Professional” olarak lanse edilen yeni kategoride ağda, peeling kremi, nemlendirici krem, kil maskesi, krem ​​kolonyası, saç jölesi, fön ve boncuk ağdası olmak üzere toplam 15 ürün yer alıyor. Erkek bakımında kalite ve yeniliği ön planda tutan çalışmalarıyla Derby, bu yeni kategori ile müşterilerine son derece konforlu bir bakım hizmeti sunmayı vaat ediyor.

Serhat İkiz: “Berberlerden Gelen Talep Üzerine Derby Professional Hazırladık”

Derby Tıraş Bıçağı Satış ve Pazarlama Müdürü Serhat İkiz, tüketicilerin farklı beklentilerine hızlı cevap verebilmek için ürün kategorilerini sürekli geliştirdiklerini belirterek, yeni kategori hakkında şunları söyledi: “Derby olarak ürün kategorilerimizi sürekli yeniliyor ve geliştiriyoruz. Müşteri deneyimini uyarlamak için. Derby’yi sadece bir tıraş markası olarak değil, müşterilerimizin tüm kişisel bakım ihtiyaçlarına cevap veren bir marka olarak konumlandırıyoruz. İşlerimizin daha yüksek hacimli versiyonlarını üretmek için profesyonellerden talepler alıyorduk. Pazar ihtiyaç ve taleplerini dikkate alarak berber kanalındaki çalışma portföyümüzü tek kategoride topladık ve ‘Derby Professional’ı pazara sunduk. Böylece bir yandan berberlerimizin işine değer katacak, uzun süreli kullanımlarına olanak sağlayacak, ekonomik ve yüksek hacimli çalışma seçenekleri sağlayacak yepyeni bir koleksiyon hazırlarken, diğer yandan tüketicilerin kişisel bakım deneyimi mükemmel.”

 

basmakci-ajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu